vyzobnuti casti textu

Lubomir Host rajo at platon.sk
Wed Oct 18 12:18:47 CEST 2006

On Wed, Oct 18, 2006 at 11:42:51AM +0200, Filip Kolarik wrote:

> man mysqldump:
>
>      mysqldump [options] [db_name [tbl_name ...]]
>      o  --no-create-info, -t
>
>           Do not write CREATE TABLE statements that re-create each dumped
>           table.
>
>        o  --no-data, -d
>
>           Do not write any row information for the table. This is very useful
>           if you want to dump only the CREATE TABLE statement for the table.

a este

mysqldump --tables tabulka1 tab 2 tab3 > data1.sql
mysqldump --tables tab4 tab5 > data2.sql

A mozno to cele staci spravit cez mysqldump --single-transaction

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207