Smazane zavislosti

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Oct 16 14:45:29 CEST 2006

Pokud se nepletu, pri dalsim portupgrade tech balicku se zavislost
obnovi. osobne nemam rad rekompilaci vsech baliku a tak bych asi na
zavislost kaslal a jen bych si pamatoval, ze tam tenhle balicek musi
byt. Urcite v prubehu casu dojde u vetsiny podstatnych balicku k
upgradu.
A nebo samosebou portupgrade -af

Ondra