ibm ThinkPad r51 - nejde mys (6.2prerelease) - vyreseno

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Oct 15 18:12:26 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
> [...]

Vyresil jsem to tak, ze jsem z konfigurace jadra vyhodil acpi_ibm. Ted
se pouzivaji nejaka defaultni acpi a jede mi vse bez problemu.

Updatoval jsem BIOS na aktualni verzi a nepomohlo to.

> 	Archiv teto konference,. Uz jsem to tu popisoval (mozna i vickrat), ale
> nepamatuju si presne kdy.
Nasel jsem v archivu jen priblizny postup (ps ax | grep irq).

> 	A, jestli mohu poprosit, zjisti si, k cemu je v emailove korespondenci
> quoting a jak se spravne pouziva ...
odlaz "list-rules", ale nic jsem nenasel, nikam to nevede.

michal
--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!