CUPS jak nainstalovat paralerny port ? VYRESENO

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Sat Oct 14 01:48:57 CEST 2006

Tak vyreseno cele to bylo v tom ze prava na /dev/lpt0 nemel cups:cups nebo i
jiné ale byl pouze root reseni je

chown cups:cups /dev/lpt0

Dal jsem to trochu nesystemove spoustet po startu ale vse funguje ja vedel
ze to byla najaka sranda :]
Lze to zadat i do /etc souboru ovšem neznam spravne parametry :]