dva nezavisle httpd.conf

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Mon Oct 9 07:39:48 CEST 2006

On 2006-10-08 21:19 +0200, lucielukes wrote:
> trochu experimentuji s instalaci www/apache20 na FreeBSD 6.1-RELEASE.
>
> Mam dva nezavisle konfiguracni soubory httpd1.conf a httpd2.conf.
> Spustim je z prikazove radky postupne takhle:
>
> /usr/local/sbin/httpd -f /data/apache_conf/apache2/ httpd1.conf
> /usr/local/sbin/httpd -f /data/apache_conf/apache2/ httpd2.conf
>
> Zajimalo by mne, jak by se tohle dalo spoustet automaticky pri startu?
> Existuje pro /etc/rc.conf neco jako:
> apache2_enable="YES"
> apache2_config=/data/apache_conf/apache2/ httpd1.conf
> apache2_config=/data/apache_conf/apache2/ httpd2.conf

> [...]

Ano, je to mozne pomocou profilov:

apache2_profiles="jednicka dvojka"

apache2_jednicka_configfile="/data/apache_conf/apache2/httpd1.conf"
apache2_jednicka_enable="YES"
#apache2_jednicka_flags=""
apache2ssl_jednicka_enable="NO"

apache2_dvojka_configfile="/data/apache_conf/apache2/httpd2.conf"
apache2_dvojka_enable="YES"
#apache2_dvojka_flags=""
apache2ssl_dvojka_enable="YES" # SSL!

A potom je mozne pouzivat okrem klasickych

/usr/local/etc/rc.d/apache2.sh start|stop|restart|reload

ktore budu mat vpliv na vsetky profily, aj

/usr/local/etc/rc.d/apache2.sh start|stop|reload jednicka|dvojka

ktore budu mat vpliv iba na konkretny profil (jednicka, dvojka). V tom
apache2.sh rc skripte je niekde chyba a restart nefunguje spravne
(restartnut sa vsetky profily). Ale start, stop, reload funguju ok.
Nejake chyby ohladne profilov som uz mainteinerovi hlasil - ale k tomu
som sa este nedostal, pretoze sa to da obist kombinaciou start+stop,
pripadne este predtym reload aby to najprv skontrolovalo syntax.

Majo