pureftp + ssl= problem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Oct 6 10:10:12 CEST 2006

zkousim roychodit na ostrem serveru  pureft s ssl ale nejak se mi
nedari.Uy jsem to delal na dvou strojich bey problemu a nyni se nejak
nechytam.
BSD je 6.0

postupuji podle tohoto navodu

2.1.    musi byt nainstalovano OpenSSL
mkdir -p /etc/ssl/private

openssl req -x509 -nodes -newkey rsa:1024 -keyout \
/etc/ssl/private/pure-ftpd.pem \
-out /etc/ssl/private/pure-ftpd.pem

chmod 600 /etc/ssl/private/*.pem

openssl req -new -key /etc/ssl/private/pure-ftpd.pem -out cert.csr

2.5.    #zapnuti TLS

/usr/local/sbin/pure-ftpd --tls=1 &

pri  poslednim prikazu mi to vyhodi hlasku

root at postak# /usr/local/sbin/pure-ftpd --tls=1 &
[1] 97518
root at postak# Nemohu spustit samostatný server: Address already in use

[1]+  Done                    /usr/local/sbin/pure-ftpd --tls=1

mohl by mi nekdo vysvetlit,co se deje?pritel google nezabral

dekuji

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav