CUPS jak nainstalovat paralerny port ?

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Fri Oct 6 09:58:07 CEST 2006

JJ to mam v jadre dokonce na nej tisknu cat něco.txt > /dev/lpt0
Ale mam dojem ze se musel ještě nejakej balik pridat do cupsu
Ja zatím kompiloval jen /usr/ports/cups
V linuxu to ten port nabidne prave defaultne a v freebsd se musí bud udelat
nejakej symlik na /dev nebo tak nejak ja to instaloval drive a nejak to tam
Dostal ale uz nevim jak