CUPS jak nainstalovat paralerny port ?

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Thu Oct 5 22:58:29 CEST 2006

Mam stejny problem jak nainstalovat lpt port ? jednou se me to nejak
podarilo ale uz nevim jak... prosim o pomoc

Zkusil jsem
cd /usr/local/libexec/cups/backend
a sh parallel

Vse fungovalo ok ale pak jsem restartoval a menil cups config a od te doby
To nejde ani když to spustim

Dekuji za pomoc jak doinstalovat LPT do cupsd pripadne lpt1 a další...

lpinfo -v
network socket
network http
network ipp
network lpd

6.1-RELEASE-p10

Bohuzel na tento email jsem nenasel odpoved