davkove prejmenovani adresaru

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Oct 2 13:28:17 CEST 2006

> 	chybi ti uzavirajici `
>

> to jsem přehlíd,i přesto mám následující výsledek

root at postak# for i in .* ; do mv -i "$i" `echo "$i" | sed -e
's/.\{9\}\([0-9]\{4\}.*\)/N\1/g'`; done
overwrite ./.? (y/n [n]) y
overwrite ../..? (y/n [n]) y
mv: cannot rename a mount point

> 	\1 je zpetna reference na to co je v zavorkach, N je proste pismeno.
>
> 	koukni se na nejaky tutorial o shellu a sedu. h.

me zajimalo jen to /g  ostatni je mi jasny("N\1/g" jsem uvadel jen pro
rychlou orientaci)
nejsem si jistej,jestli je to parova znacka sedu s/.../.../g

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz