php4 + php5

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Mon Oct 2 10:45:56 CEST 2006

Hello Vladimir,

Monday, October 2, 2006, 10:34:55 AM, you wrote:

> Diky za reakci.

> O jailu jsem taktez zauvazoval, jenomze potiz je v tom, ze  potrebuji
> pristupovat k hostovskym datum. Duvod, proc jail ne, je jeste jeden:
> pouziva se tam CP ( VHCS ), kde se ukladaji data na jedno misto a nelze
> tam rozlisit prave dve umistni, tedy treba /data/http_php5
> a /data/http_php4.
> Navrh se dvema servery od pana Koutka je validni, ale musim pracovat s
> tim, co mam. :-)
> Jedine, co potrebuji a vubec me nenapada reseni, je nejak forcnout
> [...]

co tak mount_nullfs(8)?

Ak ma niekto pochybnosti o stabilite, tak s tym nemam naozaj problem:

root@[bigbang ~]# grep -c nullfs /etc/fstab
20

pricom 12 z nich je rw, ostatne ro. Server mava dost vysoky load, este
to bezi na 6.0 avsak pomaly sa chystam prejst na 6.2, uvidime ci sa
odvazim :-)

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org