php4 + php5

Vladimir Dvorak dvorakv at vdsoft.org
Mon Oct 2 10:34:55 CEST 2006

Diky za reakci.

O jailu jsem taktez zauvazoval, jenomze potiz je v tom, ze  potrebuji
pristupovat k hostovskym datum. Duvod, proc jail ne, je jeste jeden:
pouziva se tam CP ( VHCS ), kde se ukladaji data na jedno misto a nelze
tam rozlisit prave dve umistni, tedy treba /data/http_php5
a /data/http_php4.
Navrh se dvema servery od pana Koutka je validni, ale musim pracovat s
tim, co mam. :-)
Jedine, co potrebuji a vubec me nenapada reseni, je nejak forcnout
instalaci druhe verze PHPka. Tedy vyresit dependency-konflikt nebo ho
nejak obejit.

Vladimir Dvorak