slovensky web

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 27 19:17:19 CEST 2006

Stefan Kremen napsal/wrote, On 09/27/06 17:51:

> Existuje este Vas cesky slovnik terminov? Navrhoval by som ho vziat za zaklad.

	To je jednodussi otazka nez odpoved. Nasel jsem sice archiv tehdejsi
konference (navime se o korespondenci vice nez devet let stare -
ostatne, i tato konference nastoupila desaty rok sve existence) a v ni
odkaz na tento slovnik, ale odkazovana stranka se uz na www.freebsd.cz
nenaleza a nikde po celem disku neni ani puvodni soubor ani soubor
podobneho nazvu.

	Moje odpoved tedy je, ze ja uz onen slovnik nemam. je ale mozne, ze
nekdo ze zde pritomnych by ho mit mohl. Pak se asi ozve. Pokud se nikdo
neozve, pak ho asi uz nikdo nemame. On je take dneska preklad tech
stranek, ktere jsou na www.freebsd.cz v cestine, v prevazne mire
one-man-show - takze potreba centralniho slovniku tim neni kriticka ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz