slovensky web

MeX mex at localnet.sk
Wed Sep 27 00:31:19 CEST 2006

On 27. 9. 2006 00:13 , Daniel Gerzo wrote:
> Takyto zoznam by mal byt hlavne internacionalny, nie, ze si Slovaci
> zmyslia, ze si spravia vlastny lokalny zoznam :-). Mame tu novy
> projekt bsdstats.org, kde je aspon trochu vidiet na com ludia bezia
> *BSD systemy. Bol aj nejaky pokus o presne zhodny projekt ktory ty
> popisujes (uz si ale neviem spomenut na URL), no uz pomerne dlho
> ziadne novinky o tom nie su.

samozrejme som nemal na mysli nieco lokalne, skor podporit nieco co uz
zacalo alebo pokial sa nic nenajde v zivotaschopnom stave vytvorit nieco
nove. BSD usage statistics je nieco trochu ine, ako som mal na mysli.
nejednalo by sa o nejaky automatizovany zber dat ale kazdy by prispel
svojou troskou toho, s cim ma skusenosti a na com mu freebsd dobre bezi.
pripadne nebezi. vsimi si, ze mnoho otazok aj tu v konfere je
hw-ladenych, a pritom by sa to dalo zoskupit na jedno miesto. pokial by
sa do toho zapojilo vela ludi, nielen zo SR ci CR, vela problemov s
hardwarom by sa odstranilo uz v zaciatku: toto si kup a toto nekupuj,
nepojde ti to.

> Mali by sme prekladat z anglictiny. Jednak anglicke texty by mali byt
> aktualne, kdezto ceske nemusia. Ceske texty pochopitelne mozeme pouzit
> ako inspiraciu :)

zmysel vidim v preklade toho, co nie je v ceskej verzii prelozene alebo
co nie je uz aktualne. kazdopadne drviva vacsina ludi, ktori pouzivaju
freebsd tak-ci-tak musi mat minimalne zaklady anglictiny, preto si
myslim, ze je to zbytocne mrhanie casom. treba si uvedomit, pre aku
cielovu skupinu ludi sa preklad robi. ale mozno sa mylim.

zaujimave, ale akurat som chcel poziet v akom stave je freebsd.sk a je v
stave Forbidden :).

MeX