Silicon image 3114

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Sep 25 11:25:55 CEST 2006

On Mon, 25 Sep 2006 09:55:51 +0200, yuri wrote
> Mam problemy s radicom Sil3112 a preto by som ho rad nahradil za
> nieco ine.

Ja mam Sil 3112 SATARaid do PCI slotu. Robil mi problemy pod windows, po
stiahnuti poslednych ovladacov z ich webu problemy prestali (nepamatam sa, ci
sucastou updatu bolo aj flashovanie SiL-u). Na FreeBSD 5.x a 6.x mi tento
radic funguje normalne, SATA disky vidi, pracuje s nimi, aj z nich bootuje.
RAID funkciu som neskusal.

Tolko odomna, tuna asi neporadim, kedze mi to funguje.

Mozno zla kombinacia SiL-u a zakladnej dosky? Ja mam Shutle AK32VN na AMD
Athlon 1600+. Doska funguje spolahlivo (zatial).

PiFtiK