PF+PRIQ

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Sep 16 13:18:29 CEST 2006

Milan Cizek napsal/wrote, On 09/16/06 12:26:

> Oddelenim na separatni stroje/hw by jaksi cele reseni ztratilo cele smysl -

	Problem mame, podle vseho, ve spojeni AP/repeateru a pf zajistujiciho
QoS - nikoli s pf+ipfw.

	Predpokladal jsem proto AP/repeater na jednom stroji a PF/QoS na jinem.
Nicmene, nejsem detailne obeznamen s tim, co presne a jak se tam resi,
takze to muze byt chybna predstava.

> Resenim by mozna bylo vse premigrovat na PF, ale tam zase
> narazim na to, ze tam neni nic jako count pravidla, kterym delam pocitani
> trafficu jednotlivym uzivatelum.

	Je mozne pocitat i jinak, nicmene, ipfw problemem IMHO neni.

> Ja si atk nejak myslim, ze tahle chyba
> nebude kombinaci PF a IPFW - chova se to tak stejne i na stroji s vypnutym
> IPFW (byt ale zakompilovanym v jadre).

	To se shodujeme - jak jsem vyse napsal, podle me je problem softwarovy
repeater/AP + PF, nikoli PF+IPFW

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz