RE: PF+PRIQ

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Thu Sep 14 14:55:16 CEST 2006

>  Ja jsem se trochu ztratil - ten FreeBSD stroj funguje jako router pro
>  cast site za wi0? Nevidi se klienti za timto strojem nebo se zbytkem
>  pod-site za routerem? Na jakem stroji se dela NAT?

Predpokladam, ze se vracime k puvodni otazce (klienti na stejne siti (log.subnetu) se vzajemne nevidi)...

Ano, stroj funguje jako router, zaroven jako brana do internetu (NAT), take je na nem provozovano IPFW.

IPFW dela zakladni allow+shaping a hlavne count, PF dela QoS, NAT je resen divertem v IPFW. Nicmene si myslim, ze toto neni az tak dulezite. Vse funguje az do nastartovani PF. Mam dojem (radeji jeste fakticky overim), ze stejnym problem trpi i me dalsi 3 routery, na ktere jsem PF stejnym zpusobem nasadil - na tech uz NAT neni (IPFW je, ale bez pravidel - default accept).

Milan