Re: PF+PRIQ

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Thu Sep 14 14:26:44 CEST 2006

>  Tohle presne resim taky. Jakmile jsem nasadil PF, prestanou se videt
>  lidi na subnetu i kdyz zadne pravidlo, ktere by to nejak omezovalo tam
>  nemam. Na nastaveni kernelu sem se dival, ale nejak me nenapadlo nic, co
>  by to mohlo ovlivnovat.

Tak to je fajn - jsem rad, ze to zase neni nejaka anomalie u me doma :). Neprovozujes nahodou soubezne IPFW? Jaky je defaultni stav PF (pass?), ma na nej vliv take volba DEFAULT_ACCEPT? Zkousel jsi defaultni pf.conf? - i kdyz jestli si pamatuji spravne, je tam naprosto vse zakomentovane.

Mne zatim napadla jedina vec, kterou (az budu doma) hned vyzkousim a to je porovnat sysctl pri zapnutem a vypnutem PF. Myslim ze pravidly v pf.conf to asi nebude.

Milan