nfs pres firewall

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 14 11:40:31 CEST 2006

Pavel Hlubík napsal/wrote, On 09/14/06 11:09:
> mam problem s montovanim nfs pres firewall. NFS klient vedle portu 111 a
> 2049 pouziva treti nahodny port. No a to je na firewallu problem.

	Ano, pokud se filtruje podle cisla portu. Otazka je, jestli je nutny a
vhodny prave takovy filtr ...

	Ja mam vetsinou MFS jem mezi duveryhodnymi stroji pod svou vlastni
spravou, takze si mohu dovolit pro daneho klienta povilit pristup na
vsechny porty.

	Nicmene, ackoliv jsem tohle neresil, pomoci by mohl option -o port= u
mount_nfs

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz