mysqldump-problemek

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Sep 13 11:08:54 CEST 2006

prosím o radu ohledne mysqldumpu.Pokud jej pouziji na DB s parametry -a
-Q -c ,DB se zazalohuje,ale chybi v ní cely zacatek potrebny pro obnovu

INSERT INTO mysql.user (Host, User, Password, Select_priv, Insert_priv,
Update_priv, Delete_priv, Create_priv, Drop_priv, Reload_priv,
Shutdown_priv, Process_priv, File_priv, Grant_priv, References_priv,
Index_priv, Alter_priv)
VALUES('127.0.0.1','ftp',PASSWORD('tmppasswd'),'Y','Y','Y','Y','N','N','N','N','N','N','N','N','N','N');

FLUSH PRIVILEGES;

CREATE DATABASE ftpusers;

USE ftpusers;

bez toho mi ji to prikazem

mysql -u root -pheslo < script.mysql

nevlozi.Na skoleni se chystam za mesic,man mi nejak nepomoh(nebo jsem to
prehlidnul).Jak tedy vyexportuju DB vcetne prav a dalsich nalezitosti?

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz