prosim o pomoc se scriptem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Sep 11 10:32:34 CEST 2006

Tohle je zatim posledni verze

#!/bin/sh
USER="root"                             #dopln si uzivatele
HESLO="doparoma"                        #dopln si heslo
DATE=`date +%Y-%m-%d`                   #format datumu
DATABASES="PwkDemo pwkdemoII"                #nazvy db psat za sebe
oddelene mezerou
CESTA="/zaloha/backup_pwk/"             #cesta k zaloze
NAMEBCUP="$DATE $DATABASES.sql"         #jmeno zalohy
MAIL="spravce at keytec.cz"                #maily ,kam budou posilany
vysledky zalohovani-psat za sebe oddelene mezerou
LOG="/var/log/pwk_backup.log/"          #cesta k logu
OK="Zalohovani databaze $DATABASES probehlo v poradku"  #zaloha je vytvorena
FUCK="Zalohovani databaze $DATABASES se nezdarilo"      #zaloha neni
vytvorena
KONTROLA="Dumping data for table `zone_authorizeduser`"    #cast retezce
kterou zaloha urcite obsahovat musi

for i in $DATABASES; do
mysqldump -a -Q -c -B --user=$USER --password=$HESLO $DATABASES >
"$CESTA$NAMEBCUP"
done

########## takto to naseka do jednoho souboru,ale pokud bych chtel mit
kazdou databazi zvlast,tak je toto nefunkcni.############

#kontrola vytvoreni souboru a vytvoreni logu

if
 grep '$KONTROLA' "$CESTA/$NAMEBCUP"

 then
                                        #Soubor existuje. Vytvor log
  echo $OK > "$LOG/$NAMEBCUP"

  else
                                        # Soubor neexistuje. Vypis tedy
chybu
   echo $FUCK > "$LOG/$NAMEBCUP"

  exit
    fi
############proc mi kontrola vypisuje chybu i kdzy tam ten retezec je
pokud dam jen
grep '$KONTROLA' "$CESTA/$NAMEBCUP"
    echo $OK

tak to funguje-kde delam chybu  ##############

# poslani mailu s vysledkem zalohovani

mail -s zaloha_DB $MAIL  < "$LOG/$NAMEBCUP"