prosim o pomoc se scriptem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Sep 8 14:37:48 CEST 2006

>> MAIL=`mail at neco.cz mail2 at neco.cz`    #maily ,kam budou posilany vysledky
>>

> 	opet backticks

jo toho jsem si vsim jen co jsem to sem poslal ve scriptu to uz mam spravne

> 	pak to neumi mysqldump
>
> 	muzes to udelat treba takto:
>
> 	for i in $DATABASES; do
> 		mysqldump .....
> 	done

mohl by jste mi vysvetlit co dela       for i in

> 	nepouzivej test, ale [; to je spis konvence nez chyba

vim ze ta druha moznost existuje, ale takhle jsem to nasel v jednom
tutorialu

> 	chybi ti fi

nechybi ,je na konci-to by melo stacit

> 	$LOG/$NAMEBCUP

to jsem zkousel,ale nefachalo,asi jsem se nekde v necem preklik,kdyz
jsem to zkousel poprve,protoze ted to chodi:-))

diky jen za xxx at yyy.cz dam promennou MAIL

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav