natazeni modulu pro nat

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Sep 8 12:00:59 CEST 2006

> 	Dummynet je jeste zase neco jineho, ten se pouziva pro traffic-shaping,
> s prekladem nesouvisi.
>
> 	Preklad provadi user-space aplikace natd ("obycejny daemon"), za
> spoluprace s ipfw/divert pres ktery komunikuje s jadrem o paketech -
> presne, jak to popsal uz Jirka.
>
> 					Dan

takze me to sestavovani jadra asi stejne nemine.Kdyz jsem si stim
hral(na jinym stroji),sestavoval jsem jadro s ipfw,nat a dummynet
najednou-takze to bylo bez problemu.Doufal jsem ,ze i ten divert je
nejaky modul co natahnu pres kldload.(ne ze bych ten dummynet zrovna
potreboval,ale chtel jsem jej mit pripravenej do budoucna na hrani za
dlouhejch zimnich veceru,kdezto nat budu potrebovat celkem brzo)

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz