Failed to enable the 'httpready' Accept Filter

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 6 22:54:41 CEST 2006

Jaroslav Votruba wrote:
> apache je to 2,2, ale podle googla jim to delalo i na 1,3.Instalace byla
> čerstva a spoustim to pres scripty.Ptal jsem se spise ze
> zvedavosti,jestli se to nekomu jiz nestalo,protze google vyhodi
> milionsest odkazu s tim problemem,ale nikde jsem nezjistil proc se jim
> to sprihodilo.

Zkratka tohle neni problem Apache, ten dela jen to, co se mu rekne -
kdyz se mu rekne, ze ma pouzit Accept Filter, ktery neni v systemu
pritomen, vyhodi chybu a Filter se musi natahnout rucne pres kldload.
Tohle by tedy na FreeBSD mel resit rcscript, coz podle meho pohledu do
/usr/local/etc/rc.d/apache22.sh take dela.
Vychozi nastaveni je  apache22_http_accept_enable="NO"
coz zpusobi pridani parametru -DNOHTTPACCEPT
Pouze v pripade, kdy je vyse uvedena promenna nastavena v /etc/rc.conf
na YES, dojde k testu pres kldstat a pripadne natazeni pres kldload.
Pokud by natazeni selhalo, mela by se objevit hlaska "Unable to load
accf_http module"

Aby to fungovalo jak ma, musi httpd.conf obsahovat
Include etc/apache22/Includes/*.conf cimz se nacte zminovany no-accf.conf

Pokud tedy problem trva a chcete ho nejak resit, je potreba zjistit,
jestli je problem v RC scriptu, nebo v konfiguraci Apache.

To lze zjistit jednoduse - pustis RC script apache a nekde bokem (v
druhem okne) zkusit kldstat -v | grep accf, pokud je modul pritomen a
nebyl predtim natazen pres /boot/loader.conf, nebo rucne, znamena to, ze
ho natahnul RC script.

Druhou moznosti je, zkusit Apache spustit primo pomoci `httpd
-DNOHTTPACCEPT` ve stavu, kdy system nema natazeny accf_httd /
accf_data, pokud se objevi chyba v logu, pak to znamena, ze Apache
nepouzije konfiguraci, ktera ma zajistit nespousteni Accept Filteru.

Miroslav Lachman

PS: docela by me zajimal vysledek