procmail na freebsd

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Sep 6 08:36:02 CEST 2006

Zdravim,

> 	I pres opravu mi procmail nejede. Mam pocit, ze by ona roura
> mela byt sendmailu nekde podsunuta. Per user v ~/.forward a globalne?

Samozrejme, mala by byt :-)

Kedze som nechcel kazdemu uzivatelovi nastavovat .forward, tak som to
riesil upravou /etc/mail/freebsd.mc. Na jeho koniec som pridal:

dnl **** NUTNE ZADAT PRESNE V TOMTO PORADI ****
FEATURE(local_procmail)
MAILER(local)
MAILER(smtp)
MAILER(procmail)

Tusim standardne je tam iba local a smtp, ostatne dva riadky aktivuju
procmail ako local delivery agent.
Opat je to podrobne popisane v dokumentaci procmailu. Aj Goooogle pomoze
- skus napriklad dotaz: procmail sendmail LDA
:-)

Peter Rosa

P.S. Na tento thread je zrejme lepsi mail-list procmailu. Ked som
procmail aktivoval, tak som ho dost podrobne cital. Aj ked tam by ta
tiez asi poslali na FAQ, kedze je to velmi bezna vec.