Sitovy interface a jail

Jan Dušátko jan_dusatko at post.cz
Sat Sep 2 07:32:22 CEST 2006

Ahoj,
mam tu nejapny dotaz na tema sitoveho interface a jail. Mam server s
nekolika virtualnimi systemy, kde kazdy obhospodaruje cas aplikace. Tento
server ma jednu sitovou kartu, na kterou budu muset pridat dalsi adresy,
najit "virtualni interface" se mi nepodarilo. Chci se zeptat, zda mi nekdo z
Vas poradi s filtry. Pokud data potecou pres sekundarni adresy na interface,
filtrovani provadi IP stack, nebo je posazeno jako vrstva mezi IP stack a
ovladac interface ? Jedna se mi o to, jak nastavit pravidla pro filtrovani
provozu.
Predem dik, Honza