Compatibility layer for FreeBSD 5?

R.Tomanek rtomanek at epark.cz
Fri Sep 1 16:12:54 CEST 2006

Dobry den,
snazil jsem se na freebsd 6.1 nainstalovat mailovy server axigen. Instalace
probehla vporadku, ale spusteni doprovazela chybova hlaska
 ".../libexec/ld-elf.so.1. Shared object libc_r.so.5 not found, required by
axigen". Technicka podpora axigennu mi odpovedela:

"K tomu aby bylo mozne provozovat AXIGEN na verzi 6 je nutne nainstalovat
'compatibility layer for FreeBSD 5'."

v portech  jsem nic co by jen vzdalene pripominalo tento nazev nenasel,
google mi take nic kloudneho nevyhodil. Pravda, nehledal jsem dlouho, ale
snad tu nedko bude vedet o co jde a usetri mi tim spoustu casu (ostatne jako
minule s tim suidperlem :-o - diky:-)

Diky

R.Tomanek