Etika psanych emailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 30 11:03:02 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 08/30/06 09:34:
> [...]

	Ja k ni dosel z lenosti. Cim jednodussi nastroj, tim vetsi sance, ze
dela to, presne to a pouze to, co po nem chci. A cim jednodussi nastroj,
tim snaze se hledaji priciny nefunkcnosti ci odchylek od pozadovaneho
chovani. "Vyvoj" se dela vetsinou v klidu. "Problemy" je treba odstranit
rychle a ve stresu. Takze preferuju optimalizovat rychlost reseni
problemu i za cenu treba malinko slozitejsiho vyvoje (teda, pro me je
napsani shellovskeho scriptu jednodussi, nez instalace a konfigurace
procmalu, ale chapu, ze kdo shellu nerozumi a procmalu ano bude to mit
obracene).

	Samozrejme, musi to zvladat planovane provozni zatizeni.

> no dyt.. ja si taky myslim ze ten shell script je lepsi. ale pokud by mel byt
> jediny duvod "vetsi efektivita" tak je to blbost :)

	To bychom se museli dohodnout, co vsechno vlastne pod pojem efektivita
zahrnujeme - pokdu nejde o samotny jednotlivy beh, ale cely cyklus
vyvoje, udrzovani i pouzivani, pak si myslim, ze ten jednoduchy script
je proste efektivnejsi. Nicmene, o tom asi nema smysl dal diskutovat,
zde budou proste nazory ruzne.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz