Mysql library @ -> %40

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Tue Aug 29 16:27:17 CEST 2006

Hello Ondra,

Tuesday, August 29, 2006, 4:22:45 PM, you wrote:

> Ahoj vsichni.
> Mam apliakci, kter aje portovana z Linuxu a pouziva mysql funkci
> mysql_real_escape_string().
> Na FreeBSD ale oproti linuxu preklada @ na %40 a ve finale tedy aplikace
> funguje spatne.

> Nenapada nekoho, kde v nastaveni mam botu? Prijde mi, ze by FreeBSD
> nemelo byt v teto veci odlisne od Linuxu.

> Ondra

neviem, ale mne to pride skor ako problem php, ako FreeBSD. skor by
som sa skusil obratit na php list, alebo tak.

A ak si naozaj myslis, ze je to problem FreeBSD, tak by si aspon mohol
dodat ten kus kodu, ktory ti robi problem.

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org