Etika psanych emailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 28 16:03:33 CEST 2006

Josef Hrabec napsal/wrote, On 08/28/06 15:37:

> No, u me je trosku problem v tom, ze domovske adresare neexistuji, protoze
> postu uklada cyrus - ale diky tomu co je napsano vyse me napada, ze
> "propajpovat" takto mail do skriptu by mohlo jit i pres aliases...

	Jo, vsiml jsem si toho sensmailu, ale cyruse uz ne. Tak v tomto pripade
neporadim - nevim, zda neco takoveho cyrus umi.

	V takovem pripade jednoduche reseni nemam (pokud neni soucasti cyrusu
samo).

	Ja bych se v teto situaci rozhodoval mezi tim, zda si dopisy preposlu v
kopii na server, kde je "obycejny sendmail" a pripadne forwardovani
vyresil tam, coz neni ryclosipacke reseni, a rychlosipackym resenim ,
ktere by patrne spocivalo ve vytvoreni maileru pro sendmail to ktereho
bych smeroval emailove adresy <adresa na operatorove brane>.SMSGATE
(napriklad 603314159 at sms.eurotel.cz.SMSGATE) a v nem si potrebne upravy
udelal a preposlal dal.

	Ten mailer by, kupodivu, mohl byt i shellovsky script, takze by se to i
tak obeslo bez prekladani nejakeho kodu a nejkomplikovanejsi cast ukolu
by byla zarazeni noveho maileru do konfigurace sendmailu a smerovani
dopisu patricich do pseudodomeny SMSGATE do nej.

	Uzivatel by si pak musel zajistit jen zasilani kopii prichozich mailu
na dalsi adresu. To ale snad uz cyrrus umi.

	Zajimava moznost je take nezakladat pseudodomenu - proste do maileru
posilat vsechny emaily, ktere maji adresu nektere z sms bran. Tim by ale
nebylo mozne poslat zpravu bez ucasti tohoto filtru.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz