BSDStats - zajimavy projekt

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Aug 28 10:31:26 CEST 2006

On Sun, Aug 27, 2006 at 12:40:28PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Nejsou potreba zdrojaky. A popravde receno, v nekterych pripadech je
> pro klid duse lepsi nevedet, co konkretni vyrobce povazuje za "produkcni
> kod" vhodny pro zakazniky.

no... to se mi moc nezda. ja mam taky rad open source ale nemyslim si ze closed-source
se nejak vyznamne lisi v kvalite kodu. cele leto jsem stravil koukanim do zdrojaku
linuxu a muzu rict ze.... no skoda mluvit ;) navic, uvnitr nejake te spolecnosti
probiha vyvoj toho softu v podstate taky jako opensource - maji repo, lidi commituji,
delaji se review etc.

myslim ze to zalezi spis na projektu nez na open-source/closed-source.

navic - kdyby ty drivery byly open source tak se urcite nekdo najde kdo je spravi :)