IPFW count a shaping

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Aug 27 14:23:06 CEST 2006

Ahoj
aha :) odpovedel jsi mi i na muj pristi dotaz (procpak mi nefunguje shaping
tak jak je nastaveny :)). Nicmene potrebuji ještě poradit s nasledujicim...

IPFW dela NAT na rozhrani ste0. Vzhledem k tomu, ze pravidla generuji
automaticky z databaze (dost slozite) a tedy nevim, na jakem interface který
klient funguje (musel bych to cele prekopat, abych mel tento udaj), lze
nejak postavit ta pravidla tak, aniz bych tam musel jmenovat jiny interface
nez nat?

Pro "download ke klientovi" jsem to udelal takto
  ipfw add 3400 count ip from not 10.0.0.0/8 to 10.0.3.20 in recv ste0

Ale jak zjistit odchozi provoz, něco jako?
  ipfw add 3400 count ip from 10.0.3.20 to not 10.0.0.0/8 out xmit ste0

Milan