Re: BSDStats - zajimavy projekt

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sun Aug 27 12:55:27 CEST 2006

> 	Potreba je jasna a presna specifikace API k hardware. Pak uz ty
> ovladace nekdo napise.

No jiste, to by bylo jeste lepsi. Ja jsem to myslel prenesene.
Bohuzel vetsinou zatim nejsou ani ty zdrojaky. Nebo to tak neni???

> 	Ale napriklad u mnoha bezdratovych zarizeni je problem, ze to je v
> rozporu s pozadavky regulacnich organu (aby zarizenimohlo byt schvaleno
> k pouzivani, tak koncovy uzivatel NESMI mit moznost nastavovat vysilaci
> frekvence a vykon mimo stanovene limity -  a pokud tyto limity nehlida
> hardware, coz dnes casto nehlida, pak hardware nemuze byt verejne API a
> limity musi hlidat ovladac - a ten pak nemuze mit verejne dostupny
> zdrojovy kod).

Urcite se najde HW, kde vyrobce nemuze anebo ma pochopitelne důvody,
ze nechce zdrojaky otevrit. Nicmene, u video karet, zvukovych karet ... moc
duvodu nevidim. Napr. Nvidia dala sice binarky, ale proc neda radeji
zdrojaky (dokumentaci)?

Karel