je vubec funkcni instalace v6,1 z cd?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Aug 24 15:46:33 CEST 2006

Jaroslav Votruba wrote:

> zkousim ji instalovat standartne tak jako vzdy(teda doted jsem daval jen
> 6,0) a pokazde mi to skonci po rebootu chybou " can´t load kernel
> ".Instaluju ji z cd( i jsem ho 2x prepalil,abych vyloucil chybu
> placky),zkousel jsem nekolik harddisku,na 2 ruznych pocitacich.Funguje
> to vubec nekomu ,nebo jsem nejaka vyjimka?

Naprosto bez problemu, za uplynule 2 mesice jsem instaloval 6.1
minimalne 4x. Nekdy jen UP kernel, nekdy SMP, nekdy oba.

Takze bych to videl tak, ze jste si mozna nejakym zpusobem nezvolil
kernel, ktery se ma nainstalovat (on by se mel vybrat sam podle toho,
jestli instalator najde jeden CPU, nebo vice CPU, ale je mozne, ze pri
nejake volbe "neceho nekde", se tato volba neprovede)

Miroslav Lachman