je vubec funkcni instalace v6,1 z cd?

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Aug 24 14:31:22 CEST 2006

co jsem googlil,tak plno lidi s tim ma problemy a jedina smysluplna rada
byla pres sysinstall tam prihodit jadro.Kdyz jsem to zkousel,system
zarval,ze nema misto(keca-ma tam 5G volnyho) a slus. asi tam kydnu 6,0
to bylo bez problemu u 6,1 asi nekde udelali soudruzy z NDR chybu:-)

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz