FreeBSD a cluster

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Aug 23 13:57:11 CEST 2006

jeste jedna otazka souvisejici s touto tematikou:

Jedna se mi o kombinaci HA a LVS clusteru a nasel jsem zajimave schema,
kdy load balancery byly dva vzajemne se hlidajici servery a ty pak
predavaly trafic na dalsi servery za NATem.
Co me na celem schematu nebylo na prvni pohled jasne, bylo reseni
virtualni IP adresy jak pro WAN tak pro LAN

Ty virtualni IP zajistuje nejaky switch, nebo se jedna o nastaveni na
urovni kazdeho z load balanceru?
Je mi jasne, ze musi byt switche dva, jeden pro wan a jeden pro lan.

Ondra