diablo java a OOo

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Aug 22 13:14:00 CEST 2006

Kaminar wrote:

> To znamena, ze k instalaci portu jdk-1.5 take stacilo pouzit uz
> prelozenou jdk-1.4?

Pokud si to dobre pamatuji, tak jsem zacal na 1.4 a z ni jsem prechazel
na 1.5 bez problemu.

> A co je podle vas vyhodnejsi? Prelozit si jdk-1.5 nebo instalovat
> diablo-javu?

Ja mam pocit, ze binarni java ma moc zavislosti, ale nejsem si jist. Ono
totiz to normalni JDK ma ve vypisu taky neskutecne moc zavislosti, ale
ja ji mam WITHOUT_X11 atd. Takze moje ma jen dve:

root at amanda ~/# pkg_info -rR jdk-1.5.0p3_3
Information for jdk-1.5.0p3_3:

Depends on:
Dependency: libiconv-1.9.2_2
Dependency: javavmwrapper-2.3
Required by:
tomcat-5.5.17

Na druhou stranu jakykoliv upgrade je pak na cca 3 hodiny kompilace. Ja
diablo-jdk nezkousel, takze to nemuzu objektivne posoudit.

> Tim bordelem bylo mysleno vse z portu "linux-sun-jdk-1.5.0.07,2" krome
> toho javawraperu? V portu "jdk-1.5.0p3_3" je toho mnohem vic.
> Vetsinou to jsou veci, ktere uz pouzivaji jine aplikace, ale je tam
> jeste neco, co by se kdyz tak dalo jeste smaznout?

Jak uz psal Dan, zacal jsem tim zakladem pro linuxovou emulaci a pak
postupne odmazaval vsechno, co se mi zdalo, ze ma neco spolecneho s
linuxovou javou a co mi nevypise prikaz pkg_info -rR jdk-1.5.* - tedy
to, na cem nativni JDK uz nezavisi.

Je potreba rozlisovat mezi build-dependencies a run-dep. Navic to, co je
uvedeno primo u portu jeste neznamena, ze tomu tak jen a kazdem systemu,
porty maji ruzne volby pro upravu funkcnosti a tim i zavislosti, proto
patrne moje JDK nema tolik zavislosti, kolik jich lze videt zde:
http://www.freebsd.org/cgi/ports.cgi?query=jdk-1.5.0p3_3&stype=all&sektion=all

Miroslav Lachman