znackovy server - kto ma co rozchodene

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon Aug 21 22:48:51 CEST 2006

Co mame nainstalovane:

IBM
- x206 asi 4 kusy. FreeBSD 6.1-STABLE, servre kupovane v rozpati casu, su tam
obmeny Adaptec HostRaidu, 6 instalovatelna, prevazdkujem ju k mojej spokojnosti

- x226 pozor na ServeRaid 7e. Ten treba instalovat nie z RELEASE image, ale zo
STABLE image., ostatne raidy spozna. Velmi mily stroj.

- x236 niekto to uz pisal predo mnou aic7902: Ultra320 Wide Channel B sa
pouziva ako HostRaiD - tu pouzivam "default odrb" HW RAID1 a system instalujem
na jeden disk. RAID FBSD nepozna, ale nema problem s jednotlivymi diskami.
Mam problem naistalovat tu 6.1-STABLE AMD64, lebo mi vytuhne klavesnica, ale
i386 ide.
--- problemy vsak nastavaju ak do x236 vlozim IntelSRCS16 SATA RAID. Tieto dve
bestie sa velmi v laske nemaju. tato kombinacia mi zatial nefunguje. Bez tej
karty to slape na 1.
------ problemu sa da vyhnut, ak prehlasite Intel RAID ako primarny, ale to ja
nechcem.

x336 - tu nemam velke skusenosti, snad len to, ze instalovat sla. Potom tam
hnusaci naliali W2k3 ;-(

x206m - standardny problem so zakazkovym HostRaidom - inac toto by som chtiac
nechctiac prirovnal k HP ML 110 - krok IBM vedla.

ML 310 - tato masina ma malom pripravila o nervy. integrovany SAS HS radic je
sice LSI-1068, ktory je podporovany, (takto si ho aj jadro na zaciatku detekne
- nacita firmware hlasku), jadro mu priradi mpt driver, ale ked sa pozriete
lepsie HP urobilo zmenu vo firmware, tym padom nesedi revision id a cele je to
v prdeli. - HP ho oznacuje ako HP LSI-3068 .... da sa upravit zdrojak pre
mpt.c (treba googlit), ale aj pri instalacii len na samostatne disky je to
lenive. Ten driver proste nesedi.

Tolko zatial..

PeSe

On Fri, 18 Aug 2006 19:13:39 +0200, stobbi wrote