znackovy server - kto ma co rozchodene

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon Aug 21 22:19:07 CEST 2006

On Sat, 19 Aug 2006 11:41:40 +0200, Pavol Čierny wrote
> Nazdar,
>
> tak sa podelim aj ja :)
>
> ML350 G4 2x Xeon 3.0GHz, RAID 5 cez SmartArray 6i na 4och SCSI
> diskoch, Broadcom BCM5705K Gigabit Ethernet ...
> funguje ako NFS server a MySQL server a je to dost vykonny stroj...
> jeden z najlepsich ... absolutne ziadny problem s FreeBSD - 4.11
> STABLE uz rok a pol pod obrovskymi zatazami
>
> ML110 az tak pochvalit nemozem, lebo fakt su problemy s tym SATA
> radicom, ale uz si nepamatam ako som to rozchodil, len viem ze tam
> nejde rozchodit HW RAID pod FreeBSD

ML110 brrr to toto nie je server toto je kus hovna. Ospravedlnujem sa, ale je
to tak.
pokial si pamatam, urobil som to tak, ze som urobil hw raid, ktory mi sice
FreeBSD nespoznal, ale anistaloval som to "akoze" na jeden disk a ten druhy
nechavam "bokom"
Testol som vybrat ten prvy disk, druhy vlozit do pozicie prveho (simulacia
vypadku) a rozbehlo sa to.
Nie je to sice uplne genialne riesenie, ale ist to ide ....

PeSe