DNS a DHCP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 21 18:47:53 CEST 2006

Peter Rosa napsal/wrote, On 08/21/06 18:22:

> tie adresare su tam iba kvoli prehladnosti - named.conf sa odkazuje na
> dalsie subory, ktore autori bind-u rozlozili podla ich funkcie do
> podadresarov. Ziadna extra funkcnost sa neziskava, je to len o prehladnosti.

	Ale jo - extra funkcnost se ziskava. Pokud chci dosahnout toho, aby
server urcite, ale zcel ajiste, nacetl z primaru aktualni obsahy zon,
pro ktere ma delat sekundar, tak toho lze dosahnotu pomoci jednoducheho

rm slave/* ; /etc/rc.d/named restart

	Kdyz si to necham naflakane v jednom adresari (jak to bylo default
driv), tak to zdaleka tak jednoduse nepujde ...

	;-)

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz