DNS a DHCP

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Aug 21 12:41:04 CEST 2006

nasel jsem par navodu ,jak to rozbehat se zabezpecim jak symetrickym tak
i nesymetrickym klicem(coz bude asi peknej zrout prostredku).Jen mam
jeste jeden dotaz ohledne DNS.Doted jsem ji provozoval na linuchu,ale
nevim,jestli je v BSD defautne povolena,nebo musi mit taky nejaky zaznam
v rc.conf (predpokladal bych neco jako bind_enable= "YES",pokud je to
treba- v popisu balicku nic ale nepisou)

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz