znackovy server - kto ma co rozchodene

David Pasek pasek at idc.cz
Sun Aug 20 23:44:45 CEST 2006

Ahoj,
jsem schopny po dohode zajistit jakekoliv testovani v showroomu DELLu
CR. K dispozici PE1950 + DRAC karta, PE2850 + DRAC karta (neco jako HP
iLO). Externi SCSI pole PV 220, Externi FC pole DELL | EMC CX300,
paskove autoloadery, apod.

Bohuzel zatim nemame v prazskem showroomu servery nove generace, ktere
uz bezne prodavame, a ktere maji novejsi DRAC karty (verze 5) a podporu
IPMI 2.0, nicmene zakladni pozadovana funkcionalita (kterou jsem v tomto
threadu zaznamenal) by mela byt i u karet DRAC 4 a serveru 8. generace.

Vice info o vzdalenem monitoringu HW DELL na
http://www.dell.com/openmanage/

K puvodnimu dotazu STOBBIho na RAID ...
Bohuzel jsem se jeste nedostal k otestovani FreeBSD na nejnovejsich
serverech DELLu, nicmene jiz z minulosti nebyl s RAIDovyma radicema PERC
na FreeBSD problem. Viz. HCL na
http://www.freebsd.org/releases/6.1R/hardware-i386.html#DISK
Zatim tam jsou oficialne podporovany RAIDove radice PERC 4. V nove
generaci serveru jsou radice PERC 5. V US konferencich jsem zaznamenal,
ze je ma nekdo rozchozene a naopak nekoho, kdo s tim mel nejake
problemy. Opravdu neni nad to si to vyzkouset a proto tuto moznost
nabizim. Sam nevim, kdy se k tomu dostanu, protoze me k tomu nic
netlaci, ale kdyby to nekoho fakt zajimalo, tak se na to muzeme mrknout.

DELL velmi dobre podporuje certifikovane platformy, ale naopak skoro
vubec platformy necertifikovane. FreeBSD bohuzel nepatri mezi
certifikovane platformy. Take to bude tim, ze certifikovane a plne
podporovane jsou pouze tri platformy (respektive ctyri). Jsou to:
+ MS Windows Server
+ Rad Hat Enterprise Server
+ SUSE Enterprise Server
+ VMWare (coz je linux s VMWarem)

V pripade zajmu me klidne kontaktujte na mobil (viz. paticka) nebo
david_pasek at dell.com

David.

--
David Pasek