znackovy server - kto ma co rozchodene

stobbi stobbi at netmont.sk
Fri Aug 18 19:13:39 CEST 2006

Zdavim,

potrebujem rozbehat freebsd na nejakom dobrom lacnom servery (s hardverovym
RAID1) a rad by som vedel co ma kto rozbehane na znackovom servri a bezi to
spolahlivo. Myslim tym, ze je mozne v pohode rozchodit diskove pole/radic,
funguju sietovky. Ja tu mozem prispiet do mlyna tymto:

HP:
- DL360G3, SCSI RAID1/ciss0: <Compaq Smart Array 5i>, 2x broadcom (brgphy0:
<BCM5703 10/100/1000baseTX PHY>), ACPI, O.K. v prevadzke 5.4,
- DL380G4, instalovane, zahorene, chodive s SCSI RAID5, Smart Array6i, O.K.,
testovane 5.3
- DL350G4 deto, len tam bezi W2k3, O.K., testovane 5.3
- ML150G2, oproti standardnej konfiguracii je tam pridany Smart Array 641,
po niekolkych updatoch firmware konecne slape aj s ACPI, predtym len v
nudzovom rezime, v prevadzke 6.1,
- ML110 som nerozchodil, problem s diskovym S-ATA radicom, nebol cas to
skumat., testovane 4.x
- DL385, 2xDualCore CPU, SCSI RAID5, Smart Array6i, O.K., testovane 6.1,

IBM:
-xSeries 306m, pridany S-ATA radic 3Ware 8006-2LP, RAID1, v prevadzke 5.4

Je to velmi strucne popisane, v pripade zaujmu dam viac info.

Vie niekto o nejakej databaze, kde by boli servre funkcne s FreeBSD? HP ma
Test drive ale len 3 serviky: http://www.testdrive.hp.com/current.shtml.
Stacil by dmesg s pripadnym popisom problemu s ktorym kto stretol. Zhanam
info cez google a mailing listy, vsak to poznate. Vzdy je tam trocha strach,
ze kupite server a bude problem to rozchodit pripadne hladat riesenie ako to
vobec rozchodit ...

Ked sa mi dostane nejaky server do ruk, vzdy sa pokusim rozbehat FreeBSD aby
som vedel ci ho bude mozne pripadne pouzit s FreeBSD. Par dni ho zbezne
testujem a potom maznem a dam tam to, co zakaznik pozaduje ;)

Potesili by ma nejake skusenosti s HP DL140, DL145 a DL320.

Pali