nohup

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 18 12:56:13 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 08/18/06 12:14:
> nohup /bin/sh -c "(stty 1200 ; cat) < /dev/cuaa0 >> /tmp/foo"
>
> a na tom se mi zastavi bootovani, rok mi to bootovalo bez problemu. chci se

	Vic me prekvapuje, ze to driv fungovalo, nez ze to ted nefunguje.
Urcite ti tam nezmizel '&' ?

> neni nohup urceny k tomu aby se to pustilo bez terminalu a vratilo rizeni shellu?

	Neni. nohup je urcen k tomu, aby byla spustena aplikace odstinena od
prichodu signalu HUP a take k tomu, ze vystupy (standardni i errorovy),
jsou-li smerovane na terminal, presmeruje do souboru nohup.out

	Na to, zda proces bezi nebo nebezi na popredi to nema zadny vliv.

	Osobne tam vidim 'nohup' jako vec spise nadbytecnou - a i to sh,
popravde receno.

	Ja mam v rc.loval docela obycejne

stty 1200 < /dev/cuaa0
cat < /dev/cuaa0 >> /tmp/foo &