nohup

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Fri Aug 18 12:50:05 CEST 2006

On Fri, 18 Aug 2006, Divacky Roman wrote:

>mam v rc.local tenhle prikaz:
>
>nohup /bin/sh -c "(stty 1200 ; cat) < /dev/cuaa0 >> /tmp/foo"
>
>a na tom se mi zastavi bootovani, rok mi to bootovalo bez problemu. chci se
>tedy zeptat. co delam spatne? neni nohup urceny k tomu aby se to pustilo bez
>terminalu a vratilo rizeni shellu? pokud ne, jak to mam udelat?

	cau, tys dneska moc nespal, ne? To co bys chtel bych rekl ze je
daemon(8). nohup(1) bylo vzdycky, nebo co si aspon pamatuju, na zachyceni
SIGHUP signalu, a mas to i v manu. SIGHUP dostanou procesy z foreground
process grupy, kdyz jejich session leader chcipne (~ ukoncis login relaci).
To je aspon obecny info ktery myslim funguje vsude, pak jsou dal rozdily
podle systemu. Takze bys to musel pustit normalne na pozadi. Navic nevim,
jak to je pri bootu se sessions, tipnul bych si ze bude jedna (?).

	podle me ti to musi viset na tom cteni z portu.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz