Upgrade 5.4 -> vyssie

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 14 11:01:40 CEST 2006

Peter Rosa napsal/wrote, On 08/14/06 09:15:

> Tak toto som ani netusil... Uz len drobnost - ako presvedcim tento
> skusobny system, aby mountoval /data read-only? Jednoducho pred tym
> skusobnym restartom prepisat /etc/fstab?

	V singlu se zadne disky automaticky nemountuji - vse je rucni prace.
Takze jake disky a s jakymi optiony si namountujes je zcela tvoje vec.

	Ale zrovna mount je jeden z programu, kde binar pro 5.x na 6.x bezet
nemusi (coz neznamena, ze nemuze).

	Ovsem, na to, abych zjistil, jestli ovladac komunikuje s diskem mi
staci libovolny svazek - a root read-only v singlu je.

	Popravde receno, na to, abych zjistil, ze ovladac funguje nepotrebuji
zadny namountovany svazek - kdyz  z prislusneho raw device dokazu
cimkoliv vycist sektory (more, cp, dd, ...) tak asi funguje - a to,
jestli prvni sektor je nebo neni partition by melo jit poznat prostym
okem bez nastroju ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz