Upgrade 5.4 -> vyssie

Peter Rosa prosa at pro.sk
Sat Aug 12 21:10:58 CEST 2006

Zdravim vsetkych,

prosim o radu.

Na fileserveri mam radic SATA RAID: RocketRAID 1640, proprietarny
ovladac hpt374.ko. Nativne su dodavane ovladace po verziu FreeBSD 5.3,
funguje to spolahlivo aj v 5.4.

Kedze coskoro konci podpora 5.4 a bude sa podporovat iba 5.5 a 6.1,
mal by som v kratkej dobe upgradovat system.

Na inych serveroch som si vsimol zaujimavu vec, a totiz ze 6.1 ma daleko
mensie naroky na pamat a je dokonca rychlejsia (!) na tych istych
strojoch ako 4.11 alebo 5.4. Cize rad by som aj tento fileserver
upgradoval na 6.1, bojim sa vsak, ze ten ovladac tam uz nepobezi.

/*
   Nemozem si dovolit pokus/omyl, je tam skoro 300 GB zivych dat...
   Aj system bootuje z diskoveho pola, takze asi nemam moznost
   upgrade bezbolestne vyskusat.
*/

Co si o tom myslite ?  Pripadne, ma niekto tento radic v stroji s 6.1 ?

Vdaka za kazdu odpoved a prajem prijemny zvysok vikendu,

Peter Rosa