pfstat 2.2 - prestal fungovat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Aug 12 11:47:03 CEST 2006

> strace: open("/proc/...", ...): No such file or directory
> trouble opening proc file
>
> /proc bylo prazdne, chybel mi radek v /etc/fstab (to by me zajimalo, kdo
> ho zmizel - meli jsme nekolik vypadku elektriky).

> Ted to vypisuje spoustu informaci, mimo jine:
> access("/lib/libgd.so.4", F_OK)         = -1 ENOENT (No such file or
> access("/usr/lib/libgd.so.4", F_OK)     = -1 ENOENT (No such file or
> access("/usr/lib/compat/libgd.so.4", F_OK) = -1 ENOENT (No such file or
> ale ty knihovny jsou v /usr/local/lib/
>
> zkusil jsem portupgrade -frR pfstat ale nepomohlo.

	Nemyslim, z eje vas problem zpusoben vypadkem elektriny - vypadky
elektriny nejsou tak chytre, aby dokazali textovy soubor poskodit tak
sikovne, ze z nej zcela ciste odstrani jednu radku. Ne, ze by bylo
statisticky nemozne, aby takove poskozeni vzniklo zcela nahodne, ale
pravdepodobne to moc neni.

	Ten soubor nekdo nebo neco zeditovalo. Editaci /etc/fstab provadi -
1. operator primo, editorem
2. mergemaster pod dohledem a se souhlasem operatora
3. sysinstall (ten je nejmene duveryhodny, ale i ten oficialne kona jen
na zaklade pokynu operatora)

	Nepritomnost /proc ve fstab by me osobne neprekvapila - v zadnem z mych
fstab neni. Je to jedna z prvnich veci, ktere po instalaci mazu. Ale
delam to ja a vim to - nemizi mi sam.

	Byt vysetrovatel v teto kauze, budu trvat na tom, ze o incidentu musite
vedet vic, nez si ted uvedomujete a rikate. Ledaze nejste jedinny
operator ...

	Mimochodem - ten 'ldconfig' je dobra rada - jestli jsou poskozeny jen
konfiguracni soubory linkeru, pak je to dokonce uplne reseni. Otazka je,
kdo/co je poskodil(o) a zda to neposkodil(o) jeste neco dalsiho ...

				Zdravi