Portupgrade php-4.4.1 na 4.4.3 - problem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Aug 11 18:04:07 CEST 2006

Lumir Stol wrote:
> V souboru /usr/ports/UPDATING se pise:
[...]
> Resil jsem totez pri prechodu z PHP 4.4.1 na PHP 4.4.2
>
> Priznam se, ze take zmineny soubor nectu pred prekladem kazdeho portu ;-)

Me take nebavi neustale koukat, jestli se neco zmenilo v UPDATING a
proto jsem si radeji napsal jednoduchy, ale fungujici script, ktery se
kazdy vecer spousti z cronu po aktualizaci ports tree a udela diff
souboru UPDATING nove a predesle verze, pokud je nejaky rozdil, tak ten
mi posle na mail. Nemusim tedy sledovat zmeny, zmeny jsou mi predkladany
v ranni poste spolus daily + security reporty ze serveru a tak neustale
vim, co se deje i mimo me konkretni zajmy a jsem obcas schopen na
zaklade toho "poradit", jako nedavno, kdyz mel kamarad problem s
upgradem linux base a ja si matne vybavoval, ze neco takoveho bylo v
UPDATING. Takze vrele doporucuji podobnym lenochum, jako jsem ja, napsat
si nejaky takovy scriptik :]
V pripade extralenochu bych ho i mohl zaslat, ale nejsem zrovna
prebornikem na shellscripty, takze bych nerad poslal nekomu neco "spatneho".

Miroslav Lachman