Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Lumir Stol truster at seznam.cz
Thu Aug 10 22:04:09 CEST 2006

> V teto fazi by byl chybejici uzivatel pridan - takze - bud' se to
> nedelalo nad aktualnimi zdrojaky, nebo operator navrzenou upravu odmitl.

Nic neni nemozne, ale nejsem si vedom. Dam si pozor, az budu provadet
upgrade toho druheho stroje a pokud se bude situace opakovat, dam v
tomto threadu vedet.

Odvodova komise a odvedenec:
"A kolik ze to mate dioptrii?"
"Hadam osem."
"Tak to z vas nemuzeme udelat operatora..."
"Hej, to je dobre, lebo ja sa aj tak krvi bojim..."

> Ja si nedelam legraci ...
V pripade, ze ono post scriptum patrilo mne (coz v odpovedi na muj
prispevek predpokladam), asi by to chtelo novy thread, priteli. Ja si s
FreeBSD hraju teprve cca 2,5 roku a prestoze mam od prirody technicke
nadani, u klavesnice s obrazovkou jsem poprve sedel pred 22 lety a uz
pred dvaceti lety jsem mel na hrbu provoz 'pocitace' s feritovymi
pametmi, svuj prvni pokus prodat me FreeBSD znalosti za penize (zaroven
s maskou, ze se neucim za pochodu) si radeji odbydu nekde, kde nehrozi,
ze se stanu az tak moc slavnym ;-)