Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Lumir Stol truster at seznam.cz
Thu Aug 10 20:00:01 CEST 2006

> To nasvedcuje chybne provedenemu upgrade (ze strany cloveka, nikoli
> procedury jako takove). Konkretne - zrejme neprobehla faze "mergemaster" ...

Nepravda (IMHHHO).

Provedl jsem upgrade FreeBSD z verze 5.4 p16 na 6.1 p3 v nasledujicich
krocich:

- aktualizace zdrojovych kodu na cvs tag RELENG_6_1
cd /usr/src
make buildworld
make buildkernel KERNCONF=XXX
make installkernel KERNCONF=XXX
mergemaster -p
make installworld
mergemaster
reboot

Ted se mi klidne muzete smat, ze upgrade ze src delate jinak :-D
BTW: podle toho, co vsechno jsem pri 'mergemaster' pri upgrade z 5.4 na
6.1 doinstalovaval/menil jsem celkem na pochybach, ze bych ten stroj
vubec bez faze 'mergemaster' spustil ;-)

> P.S. Hledam spravce site pro mensi financni instituci. Dobra znalost
> FreeBSD vyhodou ...
Nebo pro bezpecnostni urad mensi zeme... :D